ПОЛОЖЕННЯ ПРО МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ

ПОЛОЖЕННЯ
            ПРО   МЕТОДИЧНЕ   ОБ’ЄДНАННЯ
ВЧИТЕЛІВ   -   ПРЕДМЕТНИКІВ
 Жовтоводської спеціальної загальноосвітньої школи
1.   ЗАГАЛЬНІ   ПОЛОЖЕННЯ 
1.1.      Це положення регламентує діяльність методичних  об’єднань вчителів – предметників Жовотоводськоїї спеціальної  загальноосвітньої школи . Методичні   об’єднання вчителів — предметників школи є структурним підрозділом науково - методичної служби школи.
1.2.      МО створюється за наявності не менше трьох вчителів, що викладають один або декілька предметів одного профілю.
1.3.      МО у своїй роботі керується Конституцією України, Конституцією ООН про права дитини, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», іншими законодавчими і нормативно - правовими актами України, а також цим Положенням.
1.4.      Керівництво МО здійснює керівник.
1.5.      Загальний контроль за роботою МО здійснює заступник директора з навчально -
виховної роботи.
1.6.  Уся діяльність МО  здійснюється на основі педагогічного аналізу, планування роботи
як на поточний період, так і на перспективу   згідно   розвитку школи за   цим
Положенням.
 

2.   ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ МО 
2.1.  МО здійснює свою діяльність відповідно до основних завдань загальної середньої освіти .
2.2.  Створює умови для розвитку творчого потенціалу   педагогів.
2.3.  Координує роботу вчителів - предметників спрямовану на виконання завдань навчально - виховного процесу в школі.
2.4.  Забезпечує умови для якісного засвоєння учнями програмового матеріалу.

3. ЗМІСТ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ МО  ВЧИТЕЛІВ - ПРЕДМЕТНИКІВ 
3.1.    Обов'язки керівника МО покладаються на педагогічного працівника Жовтоводської спеціальної загальноосвітньої школи , який має вищу педагогічну освіту, рівень педагогічної підготовки якого дозволяє виконувати ці обов'язки.
3.2.    Проводить проблемний аналіз навчально - виховного процесу.
3.3.Подає пропозиції з організації та змісту діяльності педагогів, орієнтованих   на поліпшення засвоєння учнями навчального матеріалу згідно з державними освітніми стандартами.
3.4.    Проводить первісну експертизу суттєвих змін, які вносять вчителі - предметними до навчальних програм і які забезпечують засвоєння учнями вимог державних освітніх стандартів.
3.5.Подає пропозиції з організації та змісту атестації вчителів.
3.6.    Розробляє методичні рекомендації на допомогу вчителям - предметникам, учням та їх батькам для кращого засвоєння відповідних предметів та курсів підвищення культури навчальної діяльності, дотримання режиму праці та відпочинку.
3.7.        Організовує роботу методичних семінарів, дефектологічних семінарів з метою підвищення самоосвіти вчителів - предметників .
3.8.        Займається інтеграцією нових навчальних програм у цілісний навчальний план школи.
3.9.        Аналізує хід та результати інноваційної діяльності.
3.10.  Прогнозує зміни потреб у науково - методичному забезпечення навчальної діяльності за своїм профілем.
3.11.  Здійснює керівництво дослідницькою та експериментальною роботою вчителів.
3.12.  Організовує творчі конкурси, звіти вчителів - предметників.
3.13.  Подає пропозиції з поліпшення науково -методичної роботи в школі, діяльності науково - методичної ради.
3.14.  Розробляє методичний інструментарій для встановлення ефективності дослідницької   та експериментальної роботи..
3.15.  У своїй роботі МО підзвітні педагогічній раді.
3.16.  МО має право :
подавати пропозиції щодо поліпшення навчального
процесу в школі;
звертатись за консультаціями з проблем навчання та
навчальної діяльності учнів до заступника директора школи з НВР;
ставити питання про заохочення своїх членів за успіхи у роботі, активну
участь в інноваційній діяльності;
готувати свої пропозиції під час проведення атестації вчителів;
ставити питання про публікацію матеріалів про кращий досвід робот,
накопичений в рамках МО
рекомендувати своїм учасникам різні форми підвищення кваліфікації
за межами школи.

Немає коментарів:

Дописати коментар