ПОЛОЖЕННЯ
ПРО
МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ
ВЧИТЕЛІВ -
ПРЕДМЕТНИКІВ
Жовтоводської спеціальної
загальноосвітньої школи
1. ЗАГАЛЬНІ
ПОЛОЖЕННЯ
1.2. МО створюється за
наявності не менше трьох вчителів, що викладають один або декілька предметів
одного профілю.
1.3. МО у своїй роботі
керується Конституцією України, Конституцією ООН про права дитини, Законами
України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», іншими законодавчими і
нормативно - правовими актами України, а також цим Положенням.
1.4. Керівництво МО здійснює керівник.
1.5. Загальний контроль за
роботою МО здійснює заступник директора з навчально -
виховної роботи.
1.6. Уся діяльність МО здійснюється на основі педагогічного аналізу,
планування роботи
як на поточний період, так і на перспективу згідно розвитку школи за цим
Положенням.
2. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ МО
2.1. МО здійснює свою діяльність відповідно до основних завдань загальної середньої освіти .
як на поточний період, так і на перспективу згідно розвитку школи за цим
Положенням.
2. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ МО
2.1. МО здійснює свою діяльність відповідно до основних завдань загальної середньої освіти .
2.2. Створює умови для
розвитку творчого потенціалу педагогів.
2.3. Координує роботу вчителів
- предметників спрямовану на виконання завдань навчально - виховного процесу в
школі.
2.4. Забезпечує умови для
якісного засвоєння учнями програмового матеріалу.
3. ЗМІСТ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ МО ВЧИТЕЛІВ - ПРЕДМЕТНИКІВ
3.1. Обов'язки керівника МО
покладаються на педагогічного працівника Жовтоводської спеціальної
загальноосвітньої школи , який має вищу педагогічну освіту, рівень педагогічної
підготовки якого дозволяє виконувати ці обов'язки.
3.2. Проводить проблемний
аналіз навчально - виховного процесу.
3.3.Подає
пропозиції з організації та змісту діяльності педагогів, орієнтованих на поліпшення засвоєння учнями навчального матеріалу
згідно з державними освітніми стандартами.
3.4. Проводить первісну
експертизу суттєвих змін, які вносять вчителі - предметними до навчальних
програм і які забезпечують засвоєння учнями вимог державних освітніх стандартів.
3.5.Подає пропозиції з
організації та змісту атестації вчителів.
3.6. Розробляє методичні
рекомендації на допомогу вчителям - предметникам, учням та їх батькам для
кращого засвоєння відповідних предметів та курсів підвищення культури
навчальної діяльності, дотримання режиму праці та відпочинку.
3.7.
Організовує роботу методичних семінарів, дефектологічних
семінарів з метою підвищення самоосвіти вчителів - предметників .
3.8.
Займається інтеграцією нових навчальних програм у
цілісний навчальний план школи.
3.9.
Аналізує хід та результати інноваційної діяльності.
3.10. Прогнозує зміни потреб у
науково - методичному забезпечення навчальної діяльності за своїм профілем.
3.11. Здійснює керівництво
дослідницькою та експериментальною роботою вчителів.
3.12. Організовує творчі
конкурси, звіти вчителів - предметників.
3.13. Подає пропозиції з
поліпшення науково -методичної роботи в школі, діяльності науково - методичної
ради.
3.14. Розробляє
методичний інструментарій для встановлення ефективності дослідницької та експериментальної роботи..
3.15. У своїй роботі МО
підзвітні педагогічній раді.
3.16. МО
має право :
подавати пропозиції щодо поліпшення навчального
процесу в школі;
звертатись за консультаціями з проблем навчання та
навчальної діяльності учнів до заступника директора школи з НВР;
ставити питання про заохочення своїх членів за успіхи у роботі, активну
участь в інноваційній діяльності;
готувати свої пропозиції під час проведення атестації вчителів;
ставити питання про публікацію матеріалів про кращий досвід робот,
накопичений в рамках МО
рекомендувати своїм учасникам різні форми підвищення кваліфікації
за межами школи.
Немає коментарів:
Дописати коментар