Звіт про методичну та самостійну діяльність за підсумками 2016-2017 р.Лісної Л.М.

1.ПІБ працівника: ЛІСНА ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА
2.Посада, предмет,що викладає: вчитель математики, фізики ; математика.
3.Методична проблема, над якою працює вчитель: «Соціалізація осіб з особливими освітніми потребами на уроках математики»
Тема самоосвіти: «Використання новітніх інформаційних технологій
 в педагогічній діяльності»
4. Напрямки роботи над методичною проблемою: робота  над науково – методичною проблемою включає:
-         організаційний напрямок, що дозволяє впроваджувати  в навчально – виховний процес нові технології навчання та виховання;
-         діагностичний напрямок передбачає підбір найбільш раціональних методів та прийомів роботи з розумово відсталими дітьми;
-         креативний напрямок забезпечує розвиток творчого потенціалу учнів та вчителя;
-         інформаційний напрямок сприяє підготовці за результатами роботи узагальнюючих матеріалів, забезпечує ознайомлення з ними педагогічної громадськості.
5. Участь в методичних заходах( конференції, семінари, методичні естафети, круглі столи, педагогічні читання та ін.):
                 * Обласного рівня:
                            * Міського рівня:
                            * Шкільного рівня:
1. Педрада «Хмарні технології в освіті», січень 2017р.
2.Виступи на педагогічних консиліумах в  5,6,7, 8,9  класах.
3.Участь в роботі шкільного МО.
4.Робота в  творчій  групі:
-участь у підготовці загальношкільих методичних заходів;
- участь у підготовці матеріалів до міського семінару директорів,ЗДНВР,практичних психологів на тему: «Педагогічний консиліум в спеціальній  школі»;
5.Участь в педрадах , семінарах, методичних  нарадах, засіданнях круглого столу та інших формах науково – методичної роботи школи.

6. Проведення відкритих уроків, майстер-класів, виховних заходів:
·        Інтегрований урок математики та соціально-побутового орієнтування в 6 класі: «Різницеве та кратне порівняння чисел»;
·        Розважальний математичний захід для учнів 6-7 класів з використанням ІКТ«Рахують  всі».
7.Участь у виставках:
                  * Міжнародний рівень:
       *Всеукраїнський рівень:
       * Обласний рівень:
8. Результати участі у фахових конкурсах:
                  * Міський рівень:
1.Конкурс на кращий освітянський блог (Номінація:колективний блог-блог творчої групи «Пошук»(ІІІ місце);
2. Конкурс на кращий освітянський блог(Номінація- блог вчителя-предметника, портал «Класна оцінка»).
                  * Обласний рівень:
                  * Всеукраїнський рівень:
9. Участь у методичних заходах різних рівнів:
                  * Міжнародний рівень:
                  * Всеукраїнський рівень: .
                 * Обласний рівень:
10. Поповнення блогу методичними матеріалами
(назва розробки ,тема уроку і т. д)
-Поповнення блогу творчої групи «Пошук» матеріалами по оформленню та опису методичних посібників,відео –матеріалами, презентаціями.
- поповнення блогу на порталі «Класна оцінка»:
1. Розробки  відкритих уроків;
2. Стаття: «Хмарні технології в освіті»;
3.Виступ: «Соціалізація осіб зособливими освітніми потребами на уроках математики».
11.Публікації у фахових та педагогічних виданнях впродовж навчального року:
  Назва статті, іншого матеріалу
Назва видання, № сторінки





12. Курсова перепідготовка( назва курсів, місце і дата проходження):
1.Курси «ВЕБ 2.0», місто Жовті Води,  квітень,2016 р.
2.Курси ДОІППО: 2016 рік, (20 травня, СПК № ДН 24983906/ 3386), підвищена кваліфікація за фахом «Вчитель –дефектолог та вихователь спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з ООП»

13. Наявність власних програм, посібників, підручників, методичних розробок:
Всі  посібники затверджені методичною радою ДОІППО.
 1. Практичний посібник для учнів спеціальних шкіл, шкіл - інтернатів для дітей з вадами розумового розвитку «Відсотки» ( розглянуто методичною радою спеціальної школи протокол  №2  від12.10.15 р.) 
2. Практичний посібник для учнів спеціальних шкіл, шкіл- інтернатів для дітей з вадами розумового розвитку «Уроки математики в спеціальній школі» ( розглянуто методичною радою спеціальної школи протокол 
№ 2 від12.10.15р.)     
 3.  Практичний посібник для учнів спеціальних шкіл, шкіл - інтернатів для дітей з вадами розумового розвитку «Десяткові дроби» ( розглянуто методичною радою спеціальної школи протокол  № 2  від12.10.15р.)  
4.  Практичний посібник для учнів спеціальних шкіл, шкіл - інтернатів для дітей з вадами розумового розвитку «Задачі на рух» ( розглянуто методичною радою спеціальної школи протокол  № 3   від12.01.16 р.)  
14.Інші види та результативність участі у методичній роботі:
1.Керівник творчої групи «Пошук»;
2. Член методичної ради школи.


Немає коментарів:

Дописати коментар