1.ПІБ працівника: ЛІСНА
ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА
2.Посада, предмет,що
викладає: вчитель математики, фізики ; математика.
3.Методична проблема, над
якою працює вчитель: «Соціалізація осіб з особливими
освітніми потребами на уроках математики»
Тема
самоосвіти: «Використання новітніх інформаційних технологій
4.
Напрямки роботи над методичною проблемою: робота
над науково – методичною проблемою включає:
- організаційний
напрямок, що дозволяє впроваджувати в навчально – виховний процес нові
технології навчання та виховання;
- діагностичний
напрямок передбачає підбір найбільш раціональних методів та прийомів роботи з
розумово відсталими дітьми;
- креативний
напрямок забезпечує розвиток творчого потенціалу учнів та вчителя;
- інформаційний
напрямок сприяє підготовці за результатами роботи узагальнюючих матеріалів,
забезпечує ознайомлення з ними педагогічної громадськості.
5. Участь в методичних
заходах( конференції, семінари, методичні естафети, круглі столи, педагогічні
читання та ін.):
* Обласного рівня:
* Міського рівня:
*
Шкільного рівня:
1. Педрада «Хмарні технології в
освіті», січень 2017р.
2.Виступи на педагогічних
консиліумах в 5,6,7, 8,9 класах.
3.Участь в роботі шкільного
МО.
4.Робота в творчій
групі:
-участь у підготовці
загальношкільих методичних заходів;
- участь у підготовці
матеріалів до міського семінару директорів,ЗДНВР,практичних психологів на тему:
«Педагогічний консиліум в спеціальній школі»;
5.Участь в педрадах ,
семінарах, методичних нарадах, засіданнях круглого столу та інших формах
науково – методичної роботи школи.
6. Проведення відкритих
уроків, майстер-класів, виховних заходів:
· Інтегрований урок математики та
соціально-побутового орієнтування в 6 класі: «Різницеве та кратне порівняння
чисел»;
· Розважальний математичний захід для
учнів 6-7 класів з використанням ІКТ«Рахують всі».
7.Участь
у виставках:
* Міжнародний рівень:
*Всеукраїнський рівень:
* Обласний рівень:
8. Результати участі у
фахових конкурсах:
* Міський рівень:
1.Конкурс на кращий
освітянський блог (Номінація:колективний блог-блог творчої групи «Пошук»(ІІІ
місце);
2. Конкурс на кращий
освітянський блог(Номінація- блог вчителя-предметника, портал «Класна оцінка»).
* Обласний рівень:
* Всеукраїнський рівень:
9. Участь у методичних
заходах різних рівнів:
* Міжнародний рівень:
* Всеукраїнський рівень: .
* Обласний рівень:
10. Поповнення блогу
методичними матеріалами
(назва розробки ,тема уроку
і т. д)
-Поповнення блогу творчої
групи «Пошук» матеріалами по оформленню та опису методичних посібників,відео
–матеріалами, презентаціями.
- поповнення блогу на
порталі «Класна оцінка»:
1. Розробки відкритих
уроків;
2. Стаття: «Хмарні
технології в освіті»;
3.Виступ: «Соціалізація
осіб зособливими освітніми потребами на уроках математики».
11.Публікації у фахових та
педагогічних виданнях впродовж навчального року:
Назва статті, іншого матеріалу
|
Назва видання, № сторінки
|
12.
Курсова перепідготовка( назва курсів, місце і дата проходження):
1.Курси
«ВЕБ 2.0», місто Жовті Води, квітень,2016 р.
2.Курси
ДОІППО: 2016 рік, (20 травня, СПК № ДН 24983906/ 3386), підвищена кваліфікація
за фахом «Вчитель –дефектолог та вихователь спеціальних загальноосвітніх
навчальних закладів для дітей з ООП»
13. Наявність власних
програм, посібників, підручників, методичних розробок:
Всі посібники
затверджені методичною радою ДОІППО.
1. Практичний
посібник для учнів спеціальних шкіл, шкіл - інтернатів для дітей з вадами
розумового розвитку «Відсотки» ( розглянуто методичною радою спеціальної школи
протокол №2 від12.10.15 р.)
2. Практичний посібник для
учнів спеціальних шкіл, шкіл- інтернатів для дітей з вадами розумового розвитку
«Уроки математики в спеціальній школі» ( розглянуто методичною радою
спеціальної школи протокол
№ 2
від12.10.15р.)
3. Практичний
посібник для учнів спеціальних шкіл, шкіл - інтернатів для дітей з вадами
розумового розвитку «Десяткові дроби» ( розглянуто методичною радою спеціальної
школи протокол № 2 від12.10.15р.)
4. Практичний
посібник для учнів спеціальних шкіл, шкіл - інтернатів для дітей з вадами
розумового розвитку «Задачі на рух» ( розглянуто методичною радою спеціальної
школи протокол № 3 від12.01.16 р.)
14.Інші види та результативність
участі у методичній роботі:
1.Керівник творчої групи
«Пошук»;
2. Член методичної ради
школи.
Немає коментарів:
Дописати коментар