1. ПІБ педпрацівника Стукало Уляна Іванівна
2. Посада , предмет, що викладає Українська мова та література(6-9) , фізика(7)
3. Методична проблема над якою працює вчитель
« Соціалізація учнів з особливими
потребами засобами громадянського виховання на уроках української мови та
літератури»
4.Напрямки роботи над метод. проблемою
- Ознайомлення з науково –
методичною літературою , передовим
педагогічним досвідом .
- Розробка практичних рекомендацій, виступи.
- Розробка практичних рекомендацій, виступи.
- Впровадження в практику ідей
проблемної теми з урахуванням розроблених рекомендацій.
5. Участь у методичних заходах (конференції,
семінари, методичні естафети, круглі столи, педагогічні читання та ін.)
·
Обласного рівня
·
Міського рівня
·
Шкільного рівня
-
Виступ на психолого –
медико – педагічному консиліумі по 7 класу
-
Виступ на МО вчителів -
предметників «EDCAMP – новий формат для творчого вчителя» - листопад 2016
-
Керівник МО вчителів – предметників
Участь у роботі творчої групи:
§
- у складі творчої групи « Пошук » до міського семінару директорів, заступників
з НВР та практичних психологів загальноосвітніх навчальних закладів «Психолого-медико-педагогічний консиліум в
загальноосвітньому навчальному закладі»
розробляла :
1. Методичний посібник «Психолого-медико-педагогічний
консиліум в школі» (
Матеріали до семінару)
2. Положення про психолого-медико-педагогічний консиліум комунального закладу освіти Жовтоводської спеціальної загальноосвітньої школи
3. План роботи психолого-медико-педагогічного консиліуму
(ПМПк) на 2016-2017 навчальний рік
6.Проведення відкритих уроків, майстер - класів
·
Усний журнал до Дня української писемності та мови «Розвивайся, звеселяйся, моя рідна мово! » - листопад 2016
·
Урок української мови в 6
класі «Види речень за метою
висловлювання» - лютий 2017.
·
Інтегроване заняття з розвитку мовлення, ,, я у світі’’,
образотворчого мистецтва « В гостях у Весни» для дітей розвивальної студії «Промінець»-
травень 2017.
7.Участь у виставках
·
Міжнародний
рівень
·
Всеукраїнський
рівень
·
Обласний рівень
·
Міський рівень
8. Результати участі у фахових конкурсах
·
Міський рівень
II місце в міському етапі обласного конкурсу
на кращий освітянський
блог (номінація «Блог методичного об'єднання»)
·
Обласний рівень
·
Всеукраїнський
рівень
9. Участь у методичних заходах різних рівнів:
·
Міжнародний
рівень
·
Всеукраїнський
рівень
·
Обласний рівень
10.Поповнення блогу методичними матеріалами
(назва розробки, тема уроку і т.
д.)
·
Виховання
громадянської позиції учнів з особливими освітніми потребами в навчально -
виховному процесі
23.12.2016
23.12.2016
·
Конспект
уроку української мови в 6 класі «Види речень за метою висловлювання:
розповiднi, питальнi, окличнi »
09.05.2017
09.05.2017
11. Публікації у фахових та
педагогічних виданнях впродовж навчального року
Назва статті
|
Назва видання, №, сторінки
|
«Особливості соціалізації
учнів
з особливими освітніми
потребами в умовах спеціального освітнього закладу»
|
журнал Видавничої групи
«Основа» «Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта.
Дефектологія. Корекційна
педагогіка»
№ 2 (26) 2017 - с. 8-11
|
12. Курсова перепідготовка ( назва курсів, місце
і дата проходження)
Дистанційна академія ВГ «Основа»консалтингового центру «Перспектива»:
- Вебінар
«Використання інтерактивних книг в роботі з дітьми з розладами аутистичного
спектру в умовах інклюзивної освіти» Серiя ВГО
№ 1970117- Січень 2017 р. (
сертифікат)
13. Наявність
власних програм, посібників, підручників, методичних розробок
·
Довідник з теорії української літератури для учнів 5 – 8 класів спеціальної школи ( за новою програмою) - у стадії
розробки
·
Посібник « Займенник. Прислівник.Числівник» – для учнів 7- 9 класів спеціальної школи.
·
Посібник для учнів 5 – 9 класів «Лексикологія»
- у стадії розробки
14.Інші види та результативність участі в метод. роботі
1. Спираючись на передові
педагогічні здобутки, опубліковані на шпальтах журналу « Дитина з особливими
потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка» Видавничої
групи « ОСНОВА» ( власна підписка) ,
підвищувала свій фаховий рівень, займалася
самоосвітою й використовувала його у своїй професійній діяльності (
сертифікат);
2. Поповнення кабінету
української мови матеріалами до уроків – розробки практичних завдань для учнів з
тем «Зв’язне мовлення
( текст, речення)», «Лексикологія».
Немає коментарів:
Дописати коментар