Звіт з методичної та самоосвітньої діяльності педагогічного працівника за підсумками 2016-2017 навч. року

1. ПІБ педпрацівника   Стукало Уляна Іванівна
2. Посада , предмет, що викладає  Українська мова та література(6-9) , фізика(7)

3. Методична проблема над якою працює вчитель
        « Соціалізація учнів з особливими потребами засобами громадянського виховання на уроках української мови та літератури»

4.Напрямки роботи над метод. проблемою
- Ознайомлення з науково – методичною літературою ,  передовим педагогічним досвідом .
- Розробка практичних рекомендацій, виступи.
- Впровадження в практику ідей проблемної теми з урахуванням розроблених рекомендацій. 


5. Участь у  методичних заходах (конференції, семінари, методичні естафети, круглі столи, педагогічні читання та ін.)
·        Обласного рівня
·        Міського рівня
·        Шкільного рівня
-         Виступ на психолого – медико – педагічному консиліумі по 7 класу
-         Виступ на МО вчителів - предметників «EDCAMP – новий формат для творчого вчителя» - листопад 2016
-         Керівник МО вчителів – предметників

Участь у роботі творчої групи:
§        - у складі творчої групи « Пошук »   до міського семінару директорів, заступників з НВР та практичних психологів  загальноосвітніх навчальних закладів «Психолого-медико-педагогічний консиліум в загальноосвітньому навчальному закладі» розробляла :
1.     Методичний посібник  «Психолого-медико-педагогічний консиліум в школі» ( Матеріали до семінару)
2.     Положення про психолого-медико-педагогічний консиліум комунального закладу освіти Жовтоводської спеціальної загальноосвітньої школи
3.     План роботи психолого-медико-педагогічного консиліуму (ПМПк) на 2016-2017 навчальний рік

6.Проведення відкритих уроків, майстер - класів
·        Усний журнал до Дня української писемності та мови «Розвивайся, звеселяйся, моя рідна мово! » - листопад 2016
·        Урок української мови в 6 класі «Види речень за метою висловлювання» - лютий 2017.
·        Інтегроване заняття з розвитку мовлення, ,, я у світі’’, образотворчого мистецтва « В гостях у Весни» для дітей розвивальної студії «Промінець»- травень 2017.
7.Участь у виставках
·        Міжнародний рівень
·        Всеукраїнський рівень
·        Обласний рівень
·        Міський рівень
8. Результати участі у фахових конкурсах
·        Міський рівень
II місце  в міському етапі обласного конкурсу на кращий освітянський блог (номінація «Блог методичного об'єднання»)
·        Обласний рівень
·        Всеукраїнський рівень
9. Участь у методичних заходах різних рівнів:
·        Міжнародний рівень
·        Всеукраїнський рівень
·        Обласний рівень
10.Поповнення блогу методичними матеріалами
     (назва розробки, тема уроку і т. д.)

11. Публікації у фахових та педагогічних виданнях впродовж навчального року
Назва статті
Назва видання, №, сторінки
«Особливості соціалізації учнів
з особливими освітніми потребами в умовах спеціального освітнього закладу»
журнал Видавничої групи «Основа» «Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта.
Дефектологія. Корекційна педагогіка»
№ 2 (26) 2017 - с. 8-11

12.  Курсова перепідготовка ( назва курсів, місце і дата  проходження)
Дистанційна академія ВГ «Основа»консалтингового центру «Перспектива»:
 -   Вебінар «Використання інтерактивних книг в роботі з дітьми з розладами аутистичного спектру в умовах інклюзивної освіти» Серiя ВГО
№ 1970117- Січень 2017 р. ( сертифікат)

13.  Наявність власних програм, посібників, підручників, методичних розробок
·        Довідник з теорії української літератури для учнів 5 – 8 класів спеціальної школи ( за новою програмою) - у стадії розробки
·        Посібник  « Займенник. Прислівник.Числівник» для учнів 7- 9 класів спеціальної школи.
·        Посібник для учнів 5 – 9  класів «Лексикологія» - у стадії розробки

14.Інші види та результативність участі в метод. роботі
1.     Спираючись на передові педагогічні здобутки, опубліковані на шпальтах журналу « Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка» Видавничої групи « ОСНОВА» ( власна підписка)  , підвищувала свій фаховий рівень, займалася  самоосвітою й використовувала його у своїй професійній діяльності ( сертифікат);
2.     Поповнення кабінету української мови матеріалами до уроків – розробки практичних завдань для учнів з тем «Звязне мовлення
  ( текст, речення)»,   «Лексикологія».


Немає коментарів:

Дописати коментар