Сприяти узагальненню уявлень
про весну, про життя птахів,комах, погодних умов у весняний час; формувати
позитивно - емоційне ставлення до краси весняної природи.
Розширювати і активізувати
словник дітей по даній темі; закріплювати навички словотворення і словозміни;
закріплювати вміння відповідати на запитання повним реченням.
Розвиваючі завдання:
Розвиток зв'язного мовлення,
артикуляційної, дрібної і загальної моторики. Розвиток координації мовлення з
рухом, розвиток пам'яті, уваги, мислення, творчих здібностей.
Виховні завдання:
Виховання активності,
ініціативності, самостійності,творчих здібностей, уяви.
Обладнання:
Предметні картинки (сонечко,
комахи, птахи, квіти), аудіо записи «Голоси птахів», « Я малюю …», приладдя для малювання,
зразок.
Хід заняття:
Сьогодні ми відправимося у гості. Ми не пішки підемо, а поїдемо на
поїзді.
Ось ми і приїхали.
Станем разом ми у коло,
Скільки друзів — глянь навколо.
Будем дружно працювати
Один одного поважати.
Скільки друзів — глянь навколо.
Будем дружно працювати
Один одного поважати.
- Діти,
відгадайте загадку і дізнаєтесь до кого
ж в гості ми приїхали.
Приходить з добром,
Віє теплом,
Світлом сонячним красна,
А звуть її …
(весна)
Віє теплом,
Світлом сонячним красна,
А звуть її …
(весна)
А яка вона весна? ( тепла,
мила, лагідна, світить сонечко, виросла травичка).
Чомусь сьогодні прохолодно. Де поділось сонце ?
Чомусь сьогодні прохолодно. Де поділось сонце ?
А давайте покличемо сонечко.
Закличка «Сонечко»(з ударами)
Сонечко , сонечко(плескання по плечах, схрестивши руки на грудях)
Засвіти в віконечко. (плескання в
долоні)
Сонце, сонце пригрівай, (оплески над головою)
Нашу землю зігрівай. (удари по колінах).
Сонечко поки до нас добиралося, всі свої
промінчики раздарило. Треба якось виправити становище ( прищіплювання
прищепок – промінчиків).
Дітки, закрийте очі, прислухайтеся,
що це за звуки? (Звучить аудіозапис «Голоси птахів».)
(Звучить запис співу
пташок.)
— Яких пташок ви почули?
(Діти називають.)
— Як вони співають? (Весело,
радісно.)
— Чому? (Настала весна.)
— Подивіться, яке дерево.
Кого ви на ньому бачите? (Пташок.)
— Які пташки сидять на дереві?
(Діти називають.)
— А яка є пташка найбільшою?
(Ворона.)
— Яка пташка з довгим хвостом
і білими боками? (Сорока.)
— А яка тут сама маленька
пташка? (Синичка.)
Поглянемо на нашу галявину.
Квіти
А хто сидить на квітах? ( бджілки, божі корівки)
Для чого бджілки сідають на квіти? А хто ще полюбляє квітки?
Для чого бджілки сідають на квіти? А хто ще полюбляє квітки?
***
Гра ,, Метелики,, - діти кладуть на руку паперові метелики, дмуть на них иак, щоб метелики сіли на квітки.
Ворушилися у квітки всі чотири пелюстки.
Я зірвать його хотів, він спурхнув і полетів. (Метелик) Гра ,, Метелики,, - діти кладуть на руку паперові метелики, дмуть на них иак, щоб метелики сіли на квітки.
Малювання
метеликів
1. Аналіз зразка
2. Обладнання ( фарби,
чарівні палички, склянки, аркуші паперу, тарілочки для паличок, вологі
серветки)
Як ви думаєте, які фарби треба взяти для
малювання? (Відповіді дітей)
Поки роботи висохнуть:
Гра ,.Квітки,, - вдень – пелюстки рокривають, а вночі
закривають.
Танок ,,Я малюю’’
Ця маленька трудівниця
Мед збирає як годиться:
Все у вулик, все у соти,
Не цурається роботи! (Бджілка)
***
У червоного малятки
На спині краплинки-цятки:
Чорні вуса, голова,
Любить лагідні слова. (Божа корівка)
***
У живого гвинтокрила
На спині прозорі крила.
Кольорові шати,
Любить мандрувати. (Бабка)
***
По травичці, по землі
Коні бігають малі.
Іподромом для них луг,
Не поставиш їх у плуг! (Коник-стрибунець)
***
Їх дружина кров з нас п’є,
В неї хист до цього є.
Як над вухом запищить -
Так і хочеться набить! (Комар)
***
Фрукти, цукор полюбляє,
Де солодке відчуває.
В смужку в неї одежина,
Із комах уся родина.(Оса)
***
Тонкі ніжки, два крила,
І за розміром мала.
У кімнаті, на дворі,
Рідна нам, як комарі. (Муха)
***
Серед лісу горбик-дім,
Тисячі живуть у нім.
Працелюбні ці комахи:
Добрі, щирі, розумахи... (Мурахи)
Мед збирає як годиться:
Все у вулик, все у соти,
Не цурається роботи! (Бджілка)
***
У червоного малятки
На спині краплинки-цятки:
Чорні вуса, голова,
Любить лагідні слова. (Божа корівка)
***
У живого гвинтокрила
На спині прозорі крила.
Кольорові шати,
Любить мандрувати. (Бабка)
***
По травичці, по землі
Коні бігають малі.
Іподромом для них луг,
Не поставиш їх у плуг! (Коник-стрибунець)
***
Їх дружина кров з нас п’є,
В неї хист до цього є.
Як над вухом запищить -
Так і хочеться набить! (Комар)
***
Фрукти, цукор полюбляє,
Де солодке відчуває.
В смужку в неї одежина,
Із комах уся родина.(Оса)
***
Тонкі ніжки, два крила,
І за розміром мала.
У кімнаті, на дворі,
Рідна нам, як комарі. (Муха)
***
Серед лісу горбик-дім,
Тисячі живуть у нім.
Працелюбні ці комахи:
Добрі, щирі, розумахи... (Мурахи)
Гра «Скажи лагідно»
Я скажу сонце, а ви лагідно -
сонечко, гілка -..., дерево -..., вітер -..., струмок
- ..., калюжа - ..., хмара -..., трава -..., дощ - .., береза - …, гриб - … Молодці!
Про який пори року ми сьогодні з вами говорили?
Давайте згадаємо, що ми з
вами сьогодні займалися, де побували?
Молодці! Ви відмінно
впоралися з усіма завданнями. А Весна для вас
приготувала невеличкий
сюрприз.
Немає коментарів:
Дописати коментар